Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #1Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #2Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #3Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #4Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #5Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #6Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #7Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #8Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #9Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #10Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #11Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #12Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #13Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #14Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #15Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #16Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #17Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #18Vakantiehuis Hotton max. 5 personen 2 huisdieren 1 slaapkamer #19
6,6

Vakantiehuis Hotton

Ardennen Luxemburg, België

Gratis annuleren van boekingen in 2021 voorwaarden

Beschrijving

Een sympathieke, kleine geschakelde bungalow van 40 m die eenvoudig maar functioneel is ingericht. De bungalow staat in een bungalowpark en is voorzien van een slaapkamer voor drie personen. Ideaal dus voor gezinnen met jonge kinderen. U kunt er rustig in de natuur wandelen en gebruik maken van alle voorzieningen in het park.
Sommige bungalows bevinden zich op de begane grond, andere op de eerste etage.

Bijzonderheden
De woning kan qua inrichting enigszins afwijken van de getoonde foto's, het comfortniveau is echter zoals beschreven
Volgens de richtlijnen van de overheid worden er diverse extra maatregelen genomen op de vakantieparken. Hiermee beschermt men uw goede gezondheid en veiligheid. Op vakantieparken waar faciliteiten als animatie, kidsclub, zwembad, wellness en restaurants aanwezig zijn,kunnen aangepaste openingstijden en regels van toepassing zijn. Ook kunnen deze faciliteiten nog gesloten blijven. Zodra het volgens de adviezen van de overheid mogelijk is, worden de faciliteiten weer geopend.
Houd er rekening mee dat in de meeste landen en/of regio’s COVID-19 maatregelen van kracht zijn. Wij adviseren u hiermee rekening te houden bij het boeken van uw vakantiehuis, aangezien een wijziging in de restricties in het algemeen geen geldige reden kan zijn om de boeking kosteloos te annuleren.

Tip van de eigenaar
Op het bungalowpark l’Espinette vindt U een check-in automaat voor de aankomsten. Via deze automaat is het betalen van de bijkomende kosten enkel mogelijk met bank- of creditkaart (Maestro/Mastercard, Bancontact, Visa), contant geld wordt niet meer aanvaard. Om in te checken dient U Uw reserveringsnummer of uw naam in te voeren.
Naam exact invoeren zoals op factuur/voucher in bijlage)

Het inchecken is niet mogelijk voor 15.00u. Er zijn geen wijzigingen mogelijk via het check-in automaat. Alle wijzigingen moeten absoluut minimaal een dag vóór aankomst gemeld worden (huur lakens, aantal pers, ...).

Gelieve bij vertrek de sleutelkaart en het ingevulde document met uw bankgegevens in de brievenbus van de receptie te deponeren.

De borg zal, na controle van de inventaris, via de bank terugbetaald worden (max. 4 weken na vertrek).

In de omgeving
Stad op 3 km
Bos/woud op 0.1 km
Meer op 3 km
Supermarkt op 3 km
Restaurant op 3 km
Openbaar vervoer op 5 km
Openbaar zwembad op 10 km
Openbaar overdekt zwembad op 10 km
Toeristeninformatie (vvv) op 3 km

Huisindeling

Parterre
Woonkamer:
2-pers. slaapbank, tv (kabel)
Open keuken
Slaapkamer:
open keuken (3x 1-pers. bed)
Badkamer:
ligbad, wastafel, toilet
Algemeen
Verwarming(elektrisch)
Terras
Tuinmeubilair
Kinderbed
Kinderstoel

Ligging

Beoordelingen

Mevr. Van De Moortel
4 dagen11-07-2019 - 15-07-2019
Vuil echt heel vuil. Vol insecten, schimmel op het douchegordijn, verf lekken op de tafels, tv werkt niet, alle keukengerei vuil, microgolf vettig, scheur in wc, versleten meubels, stinken. Veel te duur voor wat het is. En je moet betalen voor schoonmaak, pff. Diefstal
Mevr. Heyrman
4 dagen30-10-2017 - 03-11-2017
Maar....de omgeving is mooi, de natuur is prachtig
Dhr. Korff
1 week11-08-2017 - 18-08-2017
goed geregeld.klein maar compleet,mooi weids.
Mevr. Holsnijders
2 weken21-07-2017 - 04-08-2017
Sleutel halen via apparaat. De gehele vakantie niemand gezien voor vragen. De accommodatie was echt matig. De servieslijst klopte totaal niet! De omgeving buiten het park was top! Veel te doen. Zelf naar de vvv gegaan voor folders, want die in het huisje lagen waren niet up to date. De markten bijvoorbeeld.
Dhr. Ertugrul
2 dagen25-07-2016 - 27-07-2016
De ligging van het huisje is goed, de omgeving is prachtig en je kunt goed tot rust komen. Echter is dit de enige pluspunt van het huisje. Bij aankomst check je in via een apparaat, geen receptie. De deur van de receptie werd juist dicht gegooit nadat ze ons hadden gezien, niet bepaald netjes of vriendelijk. Het huisje heeft een oud interieur en is stoffig. Dit terwijl je bij aankomst een paar tientjes betaald voor de schoonmaak (verplicht). Ik weet niet wat de schoonmakers doen maar dit vind ik eigenlijk een beetje oplichterij. Het huis was niet schoon. De slaapkamer heeft geen airco en de bedden zijn erg hard. De keuken is prima, hoewel wij ons eigen bestek en borden hebben meegenomen zijn de voorzieningen van de keuken goed. Je hebt alles wat je nodig hebt. Het vakantiepark heeft een midget golfbaan waar wij een aantal keren hebben gespeeld, het is slecht onderhouden maar prima om er te spelen. Verder is er een zwembad en tennisbaan. De tennisbaan is net zo slecht onderhouden als de golfbaan, echter valt hier echt niet meer te tenissen. En het zwembad, ja die is leeg. Het schijnt dat het zwembad al jaren niet meer wordt gebruikt, jammer. Verder moet je zelf opzoek gaan naar activiteiten om te doen!
Dhr. Leertouwer
3 dagen22-04-2016 - 25-04-2016
Een mooi en rustig gelegen park met genoeg mogelijkheden in de omgeving. Interieur van het huisje was erg oud en niet bijster schoon.
Dhr. Luyckx
4 dagen22-06-2015 - 26-06-2015
Tijdens ons verblijf (donderdag 25 jun) was er een firma bezig met het reinigen van de daken dit heeft de hele namiddag geduurd. Door het water en de vieze smeurie was het onmogelijk om gebruik te maken van ons verblijf. Alle begrip voor het onderhoud van de verblijven maar niet ten koste van de vakantieganger, dit was niet aangenaam. Bij het aankomen was er ook een probleem met het inchecken, het lukte mij en de drie andere vakantiegangers niet. Na een uur heb ik dan het contactnummer op mijn voucher gebeld en de dame heeft mij geholpen, bleek dat er iets geblokkeerd was in het apparaat. Positief was het lekkere eten en de vriendelijke uitbaters van het restaurant, bedankt Frederik.
Dhr. Beets
1 week01-05-2015 - 08-05-2015
We zochten in de omgeving houffalize een goedkope vakantie. De ligging en het uitzicht waren goed. Helaas was het huisje vies, alle bestek en borden etc hebben we zelf nog een keer schoon gemaakt. Er waren bijvoorbeeld geen bekers. De Wifi is alleen redelijk als je naar de receptie loopt en niet bereikbaar in het huisje. De receptie is continue afwezig. Het zwembad bleek leeg te zijn. De tennisbaan en midgetgolf zijn zeer slecht onderhouden. De slaapkamer is vochtig en een matras was vies. De bedden kraakten ontzettend hard. De aardlekschakelaar viel regelmatig uit. Het uitklap bed was zeer slecht, We hadden maar 2 tuinstoelen voor 5 mensen. JA het was goedkoop maar toch geen aanrader...
Dhr. Vervoort
3 dagen28-02-2014 - 03-03-2014
leuk weekend, goede prijs/kwaliteit verhouding alleen jammer dat er geen receptie meer aanwezig is wij hebben het park meermaals bezocht
Dhr. Bertels
2 weken20-12-2013 - 03-01-2014
was goed geen luxe maar voldoende gerief er was alles wat men nodig heeft we hebben ervan genoten!!
Dhr. Debruyne
3 dagen27-12-2013 - 30-12-2013
Kwa kost prijs, verhouding alles oke en hadden we niet meer verwacht. Aangezien we de opkuis niet zelf moesten doen en vergoeden, hadden we tenminste een nette woning verwacht. Zakdoeken, stofwollen, spinnen,... lagen nog onder de bedden en in de badkamer. Ook het sorteren van het afval is oké, enkel de beloofde zakjes waren niet voorzien in ons huisje. Voor de rest genoten we van een fijne vakantie.
Dhr. Rasker
1 week24-08-2013 - 31-08-2013
ardenen was niks voor mijn familie
Mevr. Brandsma-Heida
1 week27-07-2013 - 03-08-2013
Leuk kleinschalig park, geschikt voor gezinnen met kinderen
Dhr. Zevenberg
1 week27-07-2013 - 03-08-2013
wij hebben een leuke vakantie gehad, mooi weer en mooie omgeving.
Mevr. Dhont
1 week27-07-2013 - 03-08-2013
Bij deze vakantiewoning wordt helaas verkeerde informatie verschaft op Belvilla e.a. boekingssites.Bij aankomst op het park (zaterdag) zou, zoals vermeld, de receptie bemand zijn. Niets was minder waar. Een flinke rij wachtenden voor een incheck automaat die defect was.De enige aanwezige is de eigenaar van het cafetaria, die 3 maanden per jaar toezichthouder, maar kan niet veel voor je beteken qua onderhoud, defecten en schoonmaak.(overgens wel heerlijk gegeten bij hem)In het huisje troffen we een smerige bende aan... erg triest aangezien we moeten betalen voor schoonmaak kosten en nog eens ? euro per nacht voor onze hond. Op het welkomstboekje wat we vonden staat vermeld dat men de woning in een schone staat achter moet laten. Volgens mij is er niemand binnen geweest van een schoonmaakploeg om schoon te maken.Al onze buren hadden dezelfde omstandigheden in hun huisje.Op het park is welgeteld 1 stofzuiger te vinden. Voor de rest moet je je redden met een oude bezem.Bedden zijn doorgezakt.Huisjes zijn muf door slechte ventilatie.Badkamer is erg schimmelig.Toiletborstel is een gevaar voor de gezondheid.Dekens zijn oud en stinken enorm.Rubbers en ook de koelkast is versleten in sommige huisjes.Geen receptie, alleen een reservatielijn die erg brutaal was toen ik belde met vragen.Men is verplicht om defecten of een slechte schoonmaak te melden binnen 2 uur na aankomst.Vanaf 16.00 kan je inchecken en de telefoondienst kan je maar bereiken op zaterdag tot 17.00uur?!?Verschillende defecten aan het huis.Inventaris is niet compleet.Zwembad is niet zoals op de foto's. Grote bad is heup diep. En het water in beide baden is niet verwarmd.Gelukkig een hele leuke tijd gehad dankzij de buren, de mooie omgeving en plaatsjes in de buurt.Ons advies Boek ergens anders in deze omgeving. Want de Ardennen zijn de moeite zeker waard.
Dhr. Deschrevel
2 dagen05-04-2013 - 07-04-2013
rustig, prettig huisje en aangenaam met kinderen
Dhr. Vander Perre
3 dagen05-04-2013 - 08-04-2013
Gezellige huisjes in een mooie omgeving, kort bij de bekende toeristische trekpleisters Wat verouderd interieur en pijnlijk zetelbed
Dhr. Heirbrant
4 dagen11-02-2013 - 15-02-2013
Het was een rustige en aangename vakantie Wij genoten van de rust
Mevr. Wessels
1 week11-08-2012 - 18-08-2012
fijne omgeving, genoeg te doen voor de kinderen, zeker bij mooi weer. hebben erg genoten van deze vakantie
Dhr. Jonkman
1 week04-08-2012 - 11-08-2012
Was ok, Maar de privace was slecht.
Mevr. De Vries
1 week15-06-2012 - 22-06-2012
Huisje met prima uitvalsmogelijkheden.
Mevr. Veeger
3 weken30-07-2011 - 20-08-2011
We waren heel blij met het restaurantje/cafetaria. We hebben er meerdere malen een lekkere dagschotel gegeten. Goed verzorgd en persoonlijk.
Mevr. Karremans
1 week30-07-2011 - 06-08-2011
hallo luitjes het was een kei toffe week onze bengeltjes hebben zich goed geamuzeerd zelfs ons katje had het naar zn zin echt kindvriendelijk en complimentjes aan fré de kok voor het lekkere eten, elke dag een andere dagschotel om uw vingertjes af te likken groetjes uit turnhout sanne levi itse en jan
Dhr. Van Haaften
3 dagen17-06-2011 - 20-06-2011
In de buurt van Hotton met veel bezienswaardigheden en een mooie natuur. Huisje erg netjes. Nadeel was dat de receptie gedurende ons verblijf gesloten was.
Dhr. Kranenburg
4 dagen02-05-2011 - 06-05-2011
Eenvoudige huisjes, niet duur, wel slecht onderhouden. Bedden matig. Receptie alleen bij aankomst open daarna de rest van de week niet meer, zodoende kon je geen tennisrackets etc. meer huren. Omgeving wel mooi, veel mogelijkheden om te sporten, met kano, mountainbike, wandelroutes, railbikes, grotten.
Dhr. Robinson
1 week27-12-2010 - 03-01-2011
Een mooie locatie, een eenvoudig huisje met een karakteristieke Franse slag
Dhr. Rombaut
3 dagen27-12-2010 - 30-12-2010
Matras op zetelbed te dun, wij hebben 2 matrassen van bedjes gehaald boven om er op te leggen, veel beter. Goed gegeten bij Café le Jacquemart( centrum Hotton). Grotten van Hotton niet bijzonder. Als je toch gaat, er zit een bon bij het foldertje dat je krijgt aan de receptie (8 i.p.v 9 euro). In Marche aan rondpunt groot winkelcentrum met carrefour (goedkoper dan winkels in Hotton)
Mevr. Domenie
4 dagen08-11-2010 - 12-11-2010
Prima huisje , zeer netjes en schoon.Personeel erg vriendelijk. Direkt aan het bos , geweldig voor onze honden. Prachtige omgeving , zeker in dit jaargetijde. Ik denk dat ik hier ieder jaar in de herfst een weekje terug ga komen. Minpuntje : slecht ventilatie mogelijk in de slaapkamer.
Mevr. Dekker
1 week07-08-2010 - 14-08-2010
Een mooie omgeving en uitstekend om diverse wandelingen te doen. Het huisje wasbasic en erg vuil. Het meubilair in het huisje liet nog al te wensen over. Aan te raden is om eigen slaapzakken en kussens mee te nemen.
Mevr. Francot
1 week31-07-2010 - 07-08-2010
Het huisje lag prima, het is een leuk park, zeker omdat je tegen geringe betaling de hele dag kunt tennissen, tafeltennissen, midget golfen en zwemmen. Jammer is dat (zelfs in het hoogseizoen) de receptie, dus ook de bar/restaurant om 19.00 sluiten. Anders kon je nog gezellig op terras gaan zitten. Het huisje was klein, maar je doet toch het meeste buiten. Mensen op het park waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dhr. Van Riezen
1 week17-07-2010 - 24-07-2010
huisje was klein 1 slaapkamer met 3 bedden en 1 slaapbank in de wk matras was daar erg dun je sliep dus erg hard. alles verder verouderd.. maar de prijs was er ook na zwembad was goed en schoon verder een prachtig terein jammer genoeg was er verder op de camping niets te doen beetje saai omgeving is wel mooi en je zit verder wel redelijk centraal verder prima vakantie gehad .
Mevr. Goosens
3 dagen26-06-2009 - 29-06-2009
Het park ligt op een mooie rustige plek met veel activiteitenmogelijkheden in de buurt. Huisje is basis, maar netjes en alles in orde. Wij vonden alleen de openingstijden van de receptie erg magertjes (3 uren per dag). Op zondag was er zelfs niemand aanwezig!
Mevr. Konings
5 dagen20-05-2009 - 25-05-2009
Een lang allerheiligen-weekend doorgebracht in huisje 29. Dit is een eenvoudig, doch correct ingericht huisje in een kleinschalig maar zeer mooi, rustig en gezellig vakantiepark. Wij genoten er van de prachtige natuur en deden, dankzij de zeer centrale ligging, enkele leuke uitstapjes. De grotten van Hotton, het oude stadsgedeelte van Durbuy en het gezellige La Roche met het pottenbakkersmuseum en het wildpark zijn echte aanraders! 4 dagen waren eigenlijk te weinig om deze mooie omgeving te verkennen.
Mevr. Clarise
4 dagen23-02-2009 - 27-02-2009
zeer rustig in een erg mooie omgeving hebben wij genoten van de prachtige natuur, prijs kwaliteit zeker een aanrader, huisje was knus, netjes en gezellig.
Dhr. Gurdebeke
3 dagen26-12-2008 - 29-12-2008
Voor wandel-en natuurliefhebbers, die enkel en slaapplaats zoeken misschien voldoende, maar het sterk verouderde/versleten interieur maken deze accomodatie ongeschikt voor langdurig verblijf. Renovatie van badkamer- en keukenmeubilair zouden wonderen kunnen doen!
Mevr. Struijs
3 dagen09-05-2008 - 12-05-2008
Wij hebben een geweldige tijd gehad in L'Espinette. Ons huisje (nummer 35) lag op het zuiden, waardoor we de hele dag zon hadden, maar met de ligging van het huisje hadden we gewoon geluk denk ik. Deze was als op het plaatje, maar zo liggen lang niet alle huisjes. Voor ons terras lag een grasveldje groot genoeg om lekker te badmintonnen en we hadden een geweldig uitzicht als we buiten zaten. Binnen was het eenvoudig, maar gezellig genoeg. Een grote supermarkt met heerlijke broodjes lag op een afstand van 5 minuten rijden en is 7 dagen per week open. En de omgeving was gewoon prachtig. We hebben er veel gewandeld en ook enkele keren een flink stuk met de kano de Ourthe bevaren. Alles fantastisch dus!
Dhr. Kemp
4 dagen02-01-2008 - 06-01-2008
onze ervaring in het espinette vakantiehuisje: wij hebben er enorm genoten maar er was in de periode van 2 tot 6 jan 08 niks te doen. wij verveelde ons maar we hebben er toch nog wel wat van gemaakt. 1 nadeel was de boodschappen, want die moest je halen in het centrum van hotton, omdat er bij het huisje geen supermarkt is. de beheerder van de receptie was een toffe man, wij hebben er veel mee gelachen. qau omgeving was het er heel erg mooi en rustig. wij hebben er goed weer gehad alleen op zaterdag 5 jan hadden wij regen ( niet de hele dag ). groetjes van een vakantie ganger.......
Dhr. Van Renterghem
1 week29-07-2006 - 05-08-2006
Zijn voor een weekje naar Espinette geweest.Het is uitstekend gelegen en beschikt over een buitenzwembad.Zeer rustig en toch dichtbij het toeristische stadje Hotton.We konden van hieruit verschillende mooie trips maken(Dinant,Bouillon,Durbuy,La Roche).
Dhr. John
1 week01-07-2006 - 08-07-2006
Wij ,ik en mijn twins hebben er een heerlijk verblijf gehad.Zeer vriendelijke mensen,zowel aan de receptie,als de andere bezoekers.We komen zeker nog terug. Groetjes Nadia,Caine en Dwayn
€ 266
1 week